08 lipca 2013

Vivabox - unikalny prezent w rozsądnej cenie gwarantowany!

www.vivabox.pl
Dwie godzinki relaksu podczas wizyty w SPA - tak między innymi spędzałam sobotni dzień. A wszystko to w ramach prezentu otrzymanego w formie Vivabox - Wellness & SPA. Czy podobał mi się ten prezent? Jasne, sama sobie go wybrałam. ;)
Zauważyliście jak to jest z dziećmi? Zazwyczaj proszą nas o prezent opisując dokładnie to, co chcą otrzymać. Ba! Są w stanie nawet przygotować listę wymarzonych podarunków :) Dlaczego nie spróbować tego z dorosłymi? Vivabox to właśnie coś na kształt takiej listy. Gdy otrzymałam gruby katalog z prawie 30 propozycjami podarunku - od biżuterii, przez kosmetyki i galanterię skórzaną, do kolacji w dobrych restauracjach i wizyt w SPA - naprawdę poczułam się jak dziecko :) Ale uwaga! Vivabox nie jest dla każdego. Wymaga trochę dyscypliny. Podarowałam go kiedyś mojej drugiej połówce i mimo, że na wybór prezentu czy rezerwację daty i godziny  (np. skoku na bungee :) ) jest zazwyczaj około pół roku - mój szanowny M. nie wyrobił się w tym terminie! Proponuję więc małe udoskonalenie dobrego pomysłu, jakim jest Vivabox - razem z podarowaniem go komuś znajomemu zaproponujcie, iż to Wy złapiecie za telefon i dopilnujecie organizacyjnie całej sprawy. Po stronie obdarowanego pozostanie zatem już tylko najprzyjemniejsza część! Dobry prezent gwarantowany! Więcej na http://www.vivabox.pl/co-to-jest-vivabox.html

Brak komentarzy: