28 grudnia 2011

Jajko do gotowania jajek :)

Teorii dotyczących tego, jak długo powinno gotować się jajka na półmiękko jest tak wiele, jak wielu jest szefów kuchni. Jeśli nie chcecie zaprzątać sobie głowy tym problemem i nie macie ochoty obserwować z niepokojem zegarka czekając na upłynięcie kolejnej minuty polecam Egg Timer - jajko do jajek.

Jeśli wsadzicie je do gotującej się wody razem z prawdziwymi jajkami zmieniający się kolor Egg Timera wskaże Wam najwłaściwszy moment na ich wyciągnięcie. W miarę gotowania jajko zmienia kolor na biały, co bardzo przypomina proces ścinania się białka. Ten zmieniający się kolor oraz umieszczona na jajku podziałka podpowiedzą Wam, jaki jest w danej chwili stan jajek :). To proste i działa !

Sprawdzone: 
  • kluczowy czynnik sukcesu to umieszczenie Egg Timera w garnku razem z pozostałymi jajkami
  • przed pierwszym użyciem Egg Timer należy wygotować
  • lepiej nie zmywać Egg Timera w zmywarce :)
  • jak dotąd nie udało mi się spotkać Egg Timera w żadnym sklepie, moja sztuka przywędrowała do mnie z Anglii. Jak zwykle internet przychodzi z odsieczą. Egg Timera kupicie między innymi tutaj: ziuziu,pl; twojpasaz.pl, ministerstwogadzetow.com



6 komentarzy:

Marta pisze...

Bardzo fajny pomysł na ułatwienie sobie życia ;) byle jak najwięcej takich wynalazków ;)

sprawdzilamto pisze...

wielkie dzięki za pierwszy komentarz na moim świeżutkim blogu :) Zapraszam ponownie!

Warsztat Mamy pisze...

Znam to, mam w domu i nie wyobrażam sobie gotowania jajek bez tego! :-) Polecam serdecznie! :-)

Asia3city pisze...

Fajna rzecz, ale czasami ciężko określić przy której kresce jest już białe jak woda wrze :)

Viola pisze...

Używałam go w Hiszpanii 3 lata temu. Jest rewelacyjny. Szukałam go długo w Polsce :)

leanathome.pl pisze...

Świetny pomysł na usprawnienie w duchu lean! nie trzeba skupiać się na cyfrach, żeby ugotować jajka,