26 lutego 2012

Moja Wyjątkowa Książka Kucharska




Kupiona zupełnie przez przypadek, za mniej niż 20 złotych. Twarda okładka, 160 stron. Środek: wypełniony pustymi kartkami. Jest naprawdę jedyna w swoim rodzaju. Mogę ją bowiem uzupełniać przepisami sprawdzonymi - na przykład tymi podarowanymi przez mamę.



Druga kategoria przepisów to te przetestowane osobiście.  Kryteria, które musi spełnić potrawa, aby znaleźć się w Książce są dosyć proste: przepis musi się sprawdzić już za pierwszym razem  a  smak potrawy musi wywołać pomruki zachwytu (dosłownie!) u każdego, kto znajduje się przy stole :) Test naszych podniebień jest prawie nie do pokonania :) Dzięki temu jednak z każdym dodanym przepisem Moja Wyjątkowa Książka Kucharska przybiera na wartości. To mój sprawdzony sposób na porządek w przepisach i jednocześnie ogromna motywacja do gotowania! Teraz służy mi w kuchni praktycznie codziennie, w przyszłości będzie znakomitym prezentem dla wnuczki :)  

SPRAWDZONE:

  • Moja Wyjątkowa Książka Kucharska, autorstwa Marty Żurawieckiej wydana została przez wydawnictwo WDS i jest dostępna do kupienia  pod tym adresem.
  • Dostępna jest również z inną, zieloną okładką (zdjęcie poniżej)
  • Podobny pomysł zrealizowały także inne wydawnictwa:
    • Domowy Notatnik Kulinarnych Przepisów (wyd. Olimp Media)
    • Moje Przepisy (wyd. Arkady)
    • Notatnik Kulinarny (wyd.Olesiejuk)
  • Najlepiej szukać tego typu książek online, w księgarniach można na nie trafić niezwykle rzadko.
  • Sprawdzają się jako prezent dla rodzinki- wszystkie kobiety w mojej rodzince już taką mają :)






















Brak komentarzy: